CRM systém potřebuje každý. Ale ne všichni si zvolí správný software

11

crm, customer relationship managementu, software, centrální úložiště informací, komerční sdělení


Bez dobrých vztahů se zákazníky se byznys udržuje těžko. Budování oboustranně výhodných paktů však stojí nemalé úsilí a bez znalostí základních souvislostí z oblasti CRM (customer relationship managementu) je prakticky nemožné. Naprosto zásadní je přitom volba správného procesního nástroje – CRM systému. Co všechno byste o něm měli vědět, než se rozhodnete pro konkrétní řešení?

Proč se bez CRM software neobejdete?

Strategie založená na řízení vztahů se zákazníky vyžaduje aplikaci specifických procesů, jejichž realizace by byla bez speciálního softwaru zdlouhavá, zbytečně komplikovaná a mnohdy zcela nemožná.

CRM software slouží jako centrální úložiště informací, ale zároveň nabízí množství efektivních nástrojů pro správu e-mailingových kampaní, rychlejší zákaznickou podporu, snadnou komunikaci mezi zástupci obchodního oddělení a v neposlední řadě i modul, pomocí kterého lze efektivně řídit projekty.

Jinými slovy jde o nástroj, který zefektivňuje všechny aktivity v rámci CRM agendy – evidencí zákaznických dat počínaje přes správu obchodních příležitostí až po projektové řízení. Do každodenní kancelářské rutiny vnáší přehled a notnou dávku automatizace.

Jak poznáte, že jste si vybrali optimální CRM?

Možná budete muset vyzkoušet několik různých řešení, ale pokud si předem ujasníte, s čím vám má CRM software pomoct, jaké specifické funkce potřebujete, a zda např. vyžadujete integraci s aplikacemi třetích stran, seznam vhodných programů výrazně prořídne a riziko špatného výběru klesne na minimum.


Potřebám většiny živnostníků, menších i středně velkých firem obvykle vyhovuje české CRM postavené na rozhraní Outlooku – eWay-CRM. Vyzkoušet si ho můžete zcela zdarma a ve verzi FREE používat neomezeně dlouhou dobu. Podrobnosti najdete na eway-crm.com/cs/.

Komerční sdělení. Zdroj foto a text: inzerent


Autor: Redakce REGIONUSTI.CZ Článek může obsahovat komerční sdělení.

Související

Komentáře

Máte názor? Komentujte článek...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář