Pracoviště: 8. května č.p. 465/24 Olomouc.
Co vlastně u nás budete dělat?
Zajišťovat obsluhu zákazníků prostřednictvím osobního kontaktu na naší kamenné pobočce umístěné v Galerii Moritz v centru města.
Pracovat s portfoliem našich stávajících zákazníků. Budete telefonicky ověřovat jejich spokojenost a seznamovat je s nabídkou dalších služeb a možných výhod s předpokládaným následným podpisem nové smlouvy.
Nedílnou součástí Vaší práce bude také vyhledávání nových obchodních příležitostí.
Čeká Vás základní administrativní práce při přípravě zákaznické dokumentace a kontrole zákaznických dat.
Začátek Vám usnadníme důkladným třítýdenním školením, během kterého Vás naučíme vše kolem dodávek elektřiny a plynu.
Na co se můžete těšit?
Na jistotu fixní mzdy, variabilní složku a zajímavý provizní systém odměn v neomezené výši, který pro Vás bude odměnou za Vaše úsilí.
Co Vám k práci bude stačit?
- obchodní duch
- výborné komunikační schopnosti
- příjemné vystupování a pozitivní přístup
- uživatelská znalost PC
Zaměstnanecké výhody:
- týden dovolené navíc
- stravenky
- X-day
- odměna za docházku
- příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
- Cafeteria - systém volitelných zaměstnaneckých výhod
- placené volno při doprovodu "prvňáčka"
- pravidelné týmové a firemní akce
- zvýhodněné ceníky elektřiny a plynu pro Vás i Vaše blízké
Kontakt je možný POUZE emailem.