Náplň:
1) personalistika (prac.smlouvy, dohody, mzd.výměry, kompletní agenda
nástup+ukončení prac.poměru, potvrzení pro zaměstnance atd.)
2) mzdy (každoměsíční zpracování mezd od A do Z; stravné, cestovné, nemocenská,
ELDP atd.)
3) veškerý kontakt s ČSSZ, ZP, FÚ, celním úřadem, ÚP, SÚIP a ostatními institucemi
4) DPH a ostatní daně
5) Intrastat
6) ČSÚ - statistiky roční, měsíční
7) Exekuce, insolvence
8) Správa datové schránky
9) Fakturace, opravy vystavených dokladů, dobropisy, zápočty atd.
10) Sklady - evidence, skladové doklady, převodky, výdejky atd.
11) Výkazy pro banky, komunikace s bankou
12) Majetek
13) Roční uzávěrka
14) ostatní administrativa
Zaměstnanecké výhody : stravné, osobní ohodnocení.
Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem a telefonicky.